Biffeeeen?

Hejhej bloggeeen! Nej usch va töntigt så säger vi inte.
I alla fall shit vad otränd jag har blivit. Var i gymmet idag med några och tränade magen o gick lite på löpband och sådära. Kändes som jag körde skiten ur mig själv fast jag bara var där i typ 20 minuter och chilltränade. Läskigt, vad har hänt med mina muskler? Eller i och fför sig har jag vell aldrig haft några men, om jag nu hade det så är dom totalt borta.

Och nu är det bara att ladda om flr snart är det match, tagggaaa! Träningsmatch, men endå.
Känns som att man saaakta med säkert börjar komma igång med träningen igen, lite skönt fakitskt. Behöver träna nu när broshan vann fetaste Dummle och Kex choklad saken på lisseberg haha. 


Sis tyckte mina ben såg killiga ut.. och det gör som faktiskt, på denna bilden.. ajjah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0