Red Bull dirr

Inatt har jag "sovit" i exakt, nä inte ens en timma, lyckat va? Men det gör inget att jag e hur trött som helst idag, en viss person var nämligen hemma igen efter en allldeles för lång tid borta och är iväg igen nu så det var värt att stanna uppe och prata med han. Det finns ju trots allt energidryck av en anledning och jag kommer knarka Red Bull idag! Tur för mig att man inte är körd bara för man inte har lärt sig dricka kaffe.

Känner mig lite borta i mitt huve idag, och nu ska man prata engelska låter som en efterbliven norsk med talfel som precis lärt sig engelska. Mgv på mig!

Rätt gött förövrigt att man är tjej och kan sminka över trötta ögon och sådära. När man är som tröttast och måste iväg till något typ ah skolan så är mitt tips att ta på sig lite snyggare kläder och sminka sig även om man igentligen inte orkar för om man känner att man ser piggare ut känns det som att man blir piggare också. Typ...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0