Skolfoto 09

SKOLKORT ÄR IGNEN ROLIG HISTORIA!

Idag var det dags för skolkort igen, sista gången som tur är. Känner alltid samma press inför skolkorten,. le sött, ha lagom mycket smink, inte bluda på kortet och så vidare. Samma sak händer mig varje år. Jag går upp på morgonen, försöker hitta kläder som går att ha, sminkar mig lite extra och ja fixar håret och sådära. Det kanske inte sysns i spegeln, men i kameran ser man helt överfixad ut. Borde kanske go mer natrual? Känndes mycket bättre när man kom hem och tog ut löshåret och ruffsade till det lite och satte på en tjockiströja, lite mer jag lixom.

Börjar alltid skratta när man ska ta de enskillda kortet och han som tar säger till en hur man ska sitta,. "vrid dig åt vänter, benen åt höger, huvet på sne fast du ska ha de rakt fram blablabla...".

Men i alla fall, det ska bli kul att kolla på alla andra sen när skolkatalogen kommer. Tror alla tycker det är lika kul att sitta och glo i den och spana in och kommentera folk haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför göra iordning dig så mycket och sminka dig så mycket att tillochmed du själv säger att det ser översminkat ut, om du tycker att det inte ens är du? Jag förstår inte poängen? Onödigt.

2009-09-27 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0