Snygg målvakt, men vem va han?

Idag har jag varit snäll, haha ovanligt? Gick upp klockan 8 för att gå till Djurparken med min söta lillebrosha för att det var Elfsborgsdagen och alla Elfsborgare var där. Samme tyckte nog det var lite coolare en vad jag tyckte, men fick snacka med massa snygga IFEare iaf wiho. Min klasskompis Briar har förövrigt kommit upp i a-laget nu, kul för han. Komiskt när ens lillebror frågar ens klasskompis om atugraf haha. Men de va en lite mys iaf sådära, åååår sen jag var i djurparken. Har kommit fram till att Flamingo är favvodjuren, dom e ju rooooosa.  

Btw, måste bli bättre nattmänniska! Kan ju inte somna före halv 5 på helgerna, funkar inte så.
STENHÅRT!

Och ikväll då, Utgång? Tror det va!

XoXo / BeckaSbitch ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0