Sydafrikaner på John Bauer

God morgon!
Kom precis till skolan, har ingen aning om vad jag har för lektion tror den är inställd eller ngt?

I alla fall så var det lite extra kul att komma till skolan idag. Hela John Bauer kryllar av sydafrikaner idag, haha. Först vid ingången står det typ 50 pers som ser lite havt utlänska ut och som inte går på Jon Bauer, och när jag går in i skolan så är det minst lika många människor som jag aldrig ens sett innan. Så frågar jag vad det var för människor och dom va tydligen ytbytesstydenter eller ngt från Sydafrika, lite coolt tycker jag. Gick precis förbi en söt liten pojk från sydafrika och vinka till mig, det är ju inte varje dag man få 'connection' med en sydafrikan. Btw, dom är vita??? Brukar man inte vara svart där?


Kommentarer
Postat av: paparazzibecka

Hej hej, jag fick en oväntad överraskning igår hemskickad. Jätte kul tycker jag. Brukar du också få överraskninar genom din blogg eller annat? Läs gärna de senaste inlägget. KRAM ((:

2009-09-30 @ 10:47:26
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0