Torsdag morgon

God morgon!
Eller ja det var ett tag sen jag gick upp nu, snart go middag för min del. Sitter i skolan och är lite halvt död, läser lite bloggar och flummar runt. Har igentligen Projekt & företagande nu där vi ska skriva om ett företag vi själva har skapat, men min grupp är lite busig idag så vi har inte fått allt för mycket gjort denna lektionen. Gjorde ett försök att skriva en Rapport men det ran ut i sanden ganska fort. Fy på mig, dålig flikkaah!

Idag borde jag plugga, som alla andra dagar men det kommer vill sluta med att jag sätter mig och tar en islatte på Viskan. Finns trots allt inget mer avslappnande och perfekt syssla att göra efter skolan. Eller ska man gå och sola kanske? Bleeek som bara den. Vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0