Tuff helg och svininfluensa

Yooooo bitches!
Tänkte göra en liten uppdatering från helgen. Jag och Johanna forsätter parta runt på lite olika ställen i västergötland (anledningen att vi itne åker längre bort är att vi inte kommer längre på fritidskortet). I helgen var det inflyttningsfest hos en kompis på Hisingen som vi lärde känna på Sweden Rock 09. Det var helt okej, sköna människor och sådära. Skillnad på ch festa med boråsare och uddevalla bor kan jag säga haha, galet var det. Men de e så det ska va.
Ehm,. helgens partande satte i och försig sina spår. Och nu menar jag inte bara bakfylla, ligger hemma i sängen och hostar sönder mig själv. HEJ GRISINFLUENSAN? Jo jag tror det.  

Anyway lyckades ta några bilder, imellan när mobilen inte var borta
here it goes


Gryym utsikt, klockan 6 på morgonen



Såhääääääär ehm söta är i när vi e bakis

Looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0