Tufft att vara liten ibland

Blev lite ändrade planer ikv, skulle igentligen dra och kolla på Håkan Hellström på Liseberg, men så blir det eeej. Det blir chill kväll istället, skönt att ta det lungt ibland med... NEEEEEJ vad säger jag det tycker jag inte alls, men man kan ju inte alltid vara ute och göra stan osäker och mamma måste ju få vara lugn någon gång haha. Alla töntar ska juh ut på krogen idag, blääää. Det är hårt att vara liten 17 åring ibland!. 

Förövrigt tjöta jag lite om APU:N idag och fick reda på att jag får ha APU idag trots allt (hihi bra när man får som man vill). Sååå, ska antagligen åka till ÖSTERRIKEEE i fyra veckor och praoa med Johanna!! Parteeeey på de. Jobba fem timmar om dagen, sen dra ut i backen och åka snowboard och spana in snygga snowboards killar och sen fest varje kväll. Kan ju inte bli bättre eller hur?

NU

SEN




Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla töntar ska ut på krogen? Den största var hemma och hade chill kväll. SÄRSKRIVNING! Skärpning nu, snälla.

2009-09-27 @ 22:29:26
Postat av: Anonym

Veem äru?

2009-09-30 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0