Ung och dum by 18?

Nu är det mindre en en månad kvar tills jag fyller 18 :D Parteeeeey! Ska bli grymt skönt att slippa va en liten 17åring som inte får komma in på krogen. Har kanske lite för höga förväntningar på att fylla 18, men har längtat så länge nu enda sen alla kompisarna började fylla 18 i Januari. Jag vill me ut o röjja på krogen lixom.

Känns inte som det var längesen man var 16. Det har hänt mycket sen dess, kärlek, tårar, misstag, bra dagar och dåliga dagar, började festa i hela Västergötland, mindre lyckade fester och sjuuuukt roliga partykvällar och nätter. Ja det har hänt mychet helt enkelt. Pratade med en viss person idag, som på skoj sa när jag sa att jag fyllde 18 om en månad att det var dags att släppa alla 'ung och dum' misstag. Och det känns det som att det är. Går det fortfaraned attt skylla på att man är ung och dom om man gör ngt ja, "dumt" när man e 18 eller e man för vuxen för de då? Omg jag som är ung och dum var och varannan dag vad ska jag skylle på sen

Nej skoja he he. Men den 9onde oktober kommer Göteborgs gator inte att vara säkra, be sure!

 

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens låt med Selena Gomez :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/everybody-tells-me-that-its-wrong-what-im-f.html#comment

2009-09-17 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0