Day 2

Andra dagen jag ligger hemma i sängen och hostar idag. Längesen jag inte var utaför dörren på såhär länge är van vid att det händer mycket runt omkring mig och jag e ingen person som tycker det är skönt att ta det lungt precis. Känner mig buuuuusig idag dessutom hihih vill ut och träffa människor igen. Jag måste i alla fall bli frisk till helgen för då är det planerat att dra upp till Örebro och hälsa på Sibbe, woho.

Har i alla fall kollat igenom minst fem filmer dom hära dagarna och snart ska jag sätta på (hähä, efterbliven humor jag vet) några avsnitt av Prison Break, UNDERBART !! Wentworth Miller e absolut en av dom hetaste killarna jag vet. Rekommenderar alla andra som också ligger hemma i sängen och e sjuka att kolla på 17 Again eller Slumdog millionaire, två olika men sjukt bra filmer båda två. KOLLA KOLLA !

                                                    Jag saknar dig nu å jag saknar dig sen
                                                    jag lever för hoppet å jag saknar igen
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0