Friday night

Idag var man ingen vacker person, ruffsigaste håret och svullna ögon men man kan ju inte alltig ligga på topp right? Sitter och kolar på barnkanalen och dricker
Oboy, eftersom vi inte har någon apelsinjuice hemma !!.

Igår blev en ganska konsitg med mysig fredag kväll. Drog in med Johanna (knack sis) och Linus (pappa kanck) och chillade på Cafe Viskan. Myys men de blev inte riktigt de vanliga snacket som när man är där med Johanna för då är det killarna vi pratar OM, men nu va ju en kille där så haha. Men vi kom in på annat trevligt haha.

Senare drog vi hemm till Linus och chill drack lite och där stannade vi hela kvällen. Sen 'råkade' jag missa lla bussar som gick så jag kom hem i tid typ, så jag ringde folk och fråga om dom va kvar i stan tills 4 när jag skulle va i stan men alla hade gått och lag sig haha, töntigt då ska de ju va EFTERFEST!!. Så jag tog i alla fall bussen klockan 3 och va i stan klockan 4. Saken va bara att när jag kom till Södra Torget gick inte min buss försen klockan FEM, kuuul lixom typiskt mig haha. Så jag satte mig där som ett jäka offer ingen tele ingeting, men som tur va kom snälla poliser o fråga om jag ville åka me dom hem (till mig då asså haha). Och de ville jag såklart! :D  

Fyfasen vad jag älskar poliser, dom är så sexiga(undatag om dom verkligen e fula) antar att de e bara för dom känns så trygga. När dom går omkring där i sina polis dräkter och ser manliga ut. RAAAUUUWWWRR! Man kanske skulle skaffa sig en polis när man blir 'stor'?


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Vad kul att du vill vara med i min tävling! Jag ska snart samla ihop alla som anmält sig, så du får en kommentar om du blivit antagen till tävlingen lite senare idag. Håll tummarna! ;)

KRAM!

2009-09-12 @ 16:01:21
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0