Vart är du?

Okej nu måste jag skriva av mig lite. Känner mig helt hyper, kan inte sitta still har sprungit runt och vimsat här hemma hela dagen, ute inne tv:n datan har nog varit i varenda rum minsst fem gånger. Sitter och dunkar techno högtalarna nu, bvehöver högt tempo i låtarna så att tempot blir samma som i mig haha. Ni vet såna där dagar det känns som att man ska sprängas för att det känns som att det är så mycket runt omkring en, fast det igentligen inte är det? Eller är det de? Gaaah jag vet inte. Har i alla fall en sån dag idag.

Just nu behöver jag åka in till borås, ta en islatte på viskan och tjöta i flera timmar med en viss knack syster. Ett måste för att chilla ner nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0