Café Viskan - Borås stolthet

Jag brukar oftast inte ge mig försen det blir som jag betämt mig. Denna gången har jag lovat min kompis Johanna att jag ska lära mig och dricka kaffe eftersom vi spenderar ganska många timmar på,. ah typ de flesta fiken här i Borås (lite extra kärlek till Viskan), och hur b känns det inte och beställa läsk när man går ut och fikar!? (Diet, inga kakor här inte, undantag på bilden FAKTISKT!) Först blev det varm choklad flera månader, sen is latte YUMMIII och denna veckan ska jag dricka latte, bara det aqtt det är så äckligt så jag inte kännt ngt värre på längt. Tvek på att jag kommer lyckas få i mig en hel kopp svart(svart dricka lixom, hörs att de smakar skummt) koffein dryck nästa vecka. Shit vad jag kommer känna mig vuxen när jag lärt mig. Och jag vet att ni vill veta hur det går :)


"det heter faktiskt negerboll"


Min partner in crime


Kommentarer
Postat av: Anonym

kalle

2009-09-19 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0