me and my dress.

Vaknade runt 17 idag, visste inte att jag kunde sova så länge. Det sätter sina spår att leva rockstar hähä. Ska snart kolla på Sex and The City 2, flöta mig med chips, och tagga ny jobb vecka. Woow gissa vad jag och Mea ska göra nästa fredag?

LÖRDAGNATT:

Förfest på Sjöbo hos min kära vän Mikaela, fixade oss och förfesta lite. Sen drog vi på någon fjortisfest i stan där vi inte stannade så länge, " fest " på Hässle, sen Bränneriet och tillslut runt 1 hamnade vi på Tonic. Kvällen avslutade suuper, träffade Jenta, Isabelle, ex jobbarkompisar och nya också från Dalarna någonstans i dimman och dansade tills det stängde. Säger som Emla "En lyckad utekväll är när jag har fått dansa."


Och dom som säger att tiden läker alla sår,
dom har fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0