tillbaka i borås.

Det suger att vara tillbaka i bög Borås, inte okeej. Hade fet time i Lund som vanligt, men all good things comes to an end.

Festade hemma hos Max kompis igår, med uunderbara människor och en 65 åring som två stycken killar hade hämtat. Haha det spårar alltid på något vänster där. Sen drog vi till stan och skulle på någon krog med 23 års gräns där någon skulle fixa in mig, men det är lätt att lova saker på fyllan märkte jag haha. Så eftersom jag och en till inte kom in drog vi hem till mig istället och fortsatte lite. musik. natten. allt.   

I wanna scream. for you touch again. words giving me butterflies. lips that makes me high.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0