21 december, mikaela, knalleland.

Dear santa jag vill att tiden ska gå fort, eller fortare just nu. Inte bara att jag får köldskador bara att gå utanför dörren, tycker det mesta som har med julen att göra är tråkigt, inte så sjuukt himla mysig som alla verkar tycka. Eller som den var när jag var sju. Ska kolla resor på Söndag med Johanna som tur är och planera lite stuffs för i Februari, neeed to get out of here. 

IDAG ;

Mötte Mikaela i Knallelandet efter jobbet. Köpte dom sista julklapparna och sen åkte vi hem till henne och drack massa julmust och slog in dom. Eller hon slog in sina och jag fick vara assistent hähä
Alla julklappar utom två - CHECK. 

Och en julklapp till mig själv ;

                       YOU HEART ME?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0