STHLM BABY.

Kommer in rullar hårt i Stockholm terräng. . .
JAG ÄR EN LYCKLIG TJEJ AT THE MOMENT. 

Guldvinnare ( VI ) får följade på globen 10 december :

Stjärnrummet på Hotel Globe

 - Armband och Drinkbiljetter
- Hela takvåningen är eran.

- Mingeltallrik + dryck i bar

- Ca 19:15 går alla in i egen entre på globen.

- Sändning från idol 20:00

- Paus + efterfest på hotellet !

  // Enyoy mvh tele 2

Transcom betelar now we talkin. Idol, Linnea Gren, gratis drinkar kan det bli bättre?? Ska träffa Mariah också festival homie från Uppsala reggae festival, kommer bli bääst. 

NEXT UP ;

Nu ska jag hem till b-day kid Johannnaa och sen ska vi till Viva och kolla på Governor Andy.
Har förövrigt hittat min nya kärlek tack vare detta. Killen på Carlings som sålde biljetterna. Han vet inte om det än bara. Efter som vissa andra har för mycket annat att bry sig om i livet. Jag kommer inte finnas här och vänta på dig föralltid. Ajjah det var en annan story.  

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0