natbloggning.

Back to normal, det vill säga lite sömn och långa nätter. Men idag gör det inget, sovmorgon till halv 1 imon woho. Idag var jag i alla fall först med Jennifer. Käkade thai istället för suschi, skulle kunna leva på thai mat resten av mitt liv. Sen Knalleland, nallelandet, knulleland.. whatever och shoppade med mina Sjöbo brudar.

Är deadly nervouse inför imon btw. Nej inte riktigt så men nästan. Ska på arbetsintervju, första gången och det låter ju inte som något kul. Och är det något jag är bra på så är det att säga impulsiva och lite halvogenomtänkta kommentarer haha. Men det löser sig säkert. Cash here i come?
Sängen nu i alla fall, kan ju inte se sleten ut imon right. Sleep tight bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0