Dance, fucker, dance

Shuue bloggen. Lika segt som vanligt med måndagar. Men helgen var i alla fall nice med massa party. I fredags var det först förfest i stan och sedan vidare till Puls med Sanna & Linnea. Vilken kväll, men kul var det. Jag slutar aldrig att förvånga mig själv. Och i lördags blev det Puls igen, med lite andra brudar, och skaka rumpa hela natten. Very nice very nice.

Idag har jag bara sovit. Och fan vad jag behövde det.
Nu e planen i alla fall att ta tag lite i mig själv och ringa och söka jobb, typiskt mig att vänta tills det varkligen blir akut haha. Men nu ska jag göra det i alla fall. Såhär ser jag i alla fall ut idag, höhö "dagens outfit" antar jag att det kallas. Just for fun, luffigt med uuunderbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0