move, shake, drop.

Vatten och bakfylla beskriver i alla fall min dag. Happy valentines day, yeah right. Ingen skola imorron i alla fall, jag är glad.  

Det blev väldigt mycket party igår trots allt. Borås var det inget liv, suprise suprise, i så ganska impulsivt drog vi till Kinna istället. Var framme ungefär vid 12 och då var det krogen next up. Ungefär här börjar kvällen bli suddig för mig haha. Röjjde dansgolvet i alla fall med mina partybrudar och drack gratis drinkar i baren. Bra lördagskväll trots att jag råkade hoppa i mina sneakers istället för stövlar när jag skulle gå haha inte okej. Jag och Linnea fick vara Djs också btw woho, grymma var vi. Förlåt om jag gav någon tinnituss (stavning?) :D.



Kommentarer
Postat av: Nina

2010-02-14 @ 22:52:28
Postat av: Nina

Hoppas du hade kul ute :) Tror nästan det är första Söndagen som jag inte är bakis :) UNDERBART ! Krya på dig :P

2010-02-14 @ 22:53:32
URL: http://nina-uusitalo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0