Baby I´ve been dancing in the dark

Mig och mitt 2009, bara för att

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Vännerna ofc

Vad gjorde du kl 08 imorse: Dåå låg jag och sov

Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Ehm, satt här tror jag

Det sista du sa högt: Men nej gå, jag vill sova

Det senaste någon sa till dig: Ska du inte gå upp snart

Vad var det senaste du köpte? Lucky Strike babyy

Vad är det för väder hos dig nu? Svinkallt, massa snö och sol

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tror på passion och någon slags connection vid första ögonkastet

Sover du tungt? Sover väldigt lätt oftast

Drömmer du mardrömmar? ah riktiga läskiga mardrömmar älskar jag att drömma

Favoritklädsel: Oversize hood och raggsockar

Vad ser du om du tittar till höger? Soffa och mobiltelefon

Vad gör dig glad just nu? Att det är lördag och jag ska ut ikv

Vad ska du göra härnäst? Sitta här ett tag till tror jag, sen fixa mig

Höger eller vänsterhänt? Högerhänt

Humör just nu: trött men glad

Kläder just nu: mjukisar, raggisar och t-shirt

Sommarplaner: För långt kvar för att ha planerat något

Hur många kuddar sover du med? Sover bara på en, men har fler jämte

Spelar du något instrument? Jag spelar flöjt (: …eller inte

Morgon eller kvällsmänniska? nattmänniska

Vad är viktigast för dig? Vännerna, familjen

Är du kittlig? Yess

Stjärntecken: Våg

Vad längtar du mest efter just nu? Festa i Lund och dig


2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag verkligen haha

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej

Dog någon som stod dig nära? Michael Jacksson

Vilka länder besökte du? Sverige, Danmark och Tyskland

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? ja

Har du varit sjuk eller skadat dig? Var ganska mkt sjuk

Vad spenderade du mest pengar på? Krogen och kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? När jag har varit glad har jag varit gladare och när jag har varit lessen lessnare

Hur tillbringar du julen? med släkten, sen utgång med dom bästa

Favoritprogram på tv? Följer inegt program, men VÄNNER isf

Bästa boken du läste i år? Inte läst någon bok

Bästa köpet? ingen anning

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Middag i Göteborg

Vem saknade du? Många, vänner som man tappat kontaken med

De bästa nya människorna du träffade? En hel del faktiskt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0