Lund baby

Yo blogggen. Sitter och kollar ut genom fönstret på högsta våningen i lägenheten i Lund, sweet. Kom hit för någon timma sen, sjuukt seg efter att ha åkt bil i typ tre timmar. Men nice att vara här igen. Imon blir det att gå på stan en liten sväng och kanske fika med Max på kvällen. Och på fredag blir det så klart utgång, i Malmoe, wuhuu jag taggaaaar.



Ibland vill jag återvända
Men det- finns ett litet dilemma
Det känns som skorna börjar klämma
Jag har fått växtvärk jag måste lämna
Hey Hey
Staden känns för liten
Du och jag börja om det känns för tidigt
Eller för sent hur den än blir de,
kommer alltid vara en del av mitt liv ye

Du vet hur jag älskar hur vi rusade igenom natten
I en okänd taxi,i en okänd stad
som mange med tiss en okänd lag
om att vi måste vidare aldrig klara
Alltid på jakt och det fattas bara
en liten pusselbit och vi springer
Du släpper tyglarna men minns alltid vägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0