natten till idag.

Tro det eller ej men jag var faktiskt ute igår, typ första gången på ett halv år. Ne okej kanske inte. Det blev en lyckad kväll i alla fall. Morgonen var kanske inte lika kul, vakna i Göteborg och ta sig hem. Tror aldrig jag har varit så glad över att få gå in i en affär, köpa en Mer och dricka den.

På kvällen drog jag i alla fall hem till Jenifer som hade lite B-day party. Lekte lite lekar och drack. Prova att sätta in två tamponger i käften och dricka grogg samtigigt, det är inte lätt kan jag säga. Sen drog vi ut, blev Puls som valnligt men det var trevligt. Drog hem ganska tidigt, duktigt av mig lixom. Kärlek till cheesburgare btw, och mina tjejer.

Jag kanske e helt lost, går inte alltid med fötterna på jorden. Men jag gillar att vara någonstans mitt emellan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0