summer sale, thai, virus.

Mami fyller år idag, HAPPY B-DAY. Fyller 46 men ser fortfarande ut som 40. Jag älskar dig mamma, finns inget vi inte klarar tsm.

Var inne en sväng i stan innnan och käkade THAAAIII och shooopppa. Summer sale överallt, det gillar vi. Men den lönen jag får så känns det ju lixom som att det e rea som gäller haha.

Nu sitter jag i soffan och kollar ut i solen och tycker allämt synd om mig själv. Min hals dödar mig, förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna alla inflammationer och grejjer. Kanske har lite för kul på helgerna?

Ska ladda ner Sommaren med Göran nu i alla fall, och kolla på den för säkert femte gången. Mami ville se den, så vad gör man inte. PUSSCHHAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0