somsomsommmaren.

Så borde jag ju igentligen gå och lägga mig. Vissa ska ju upp och jobba imorgon... på sommarlovet... och bara resten av sitt liv, tills man går i pension. 

Saknar redan att vara impulsiv och SLIPPA säga "aa klart vi kan.. eller nej fan jag jobbar ju imorgon". Men jag är sjukt taggad nu endå, vet att det kommer bli awesome. E taggad och allt det där fast samtidigt rädd för vad som kommer hända, och vad jag kommer känna. Yeye, tänker bry mig om det en annan dag e för glad nu.

Haha btw så kan jag skratta åt sånna sjuka minnen nu i efterhand som man gjorde när man var "yngre". Eller jag i alla fall. Som sommaren 08 tror jag det var, med Johanna såklart. Drog till värnamo med tåget på eftermiddagen utan att ha en aning om vad vi ska göra där. Kommer dit, så går verken tåg eller bussar hem. Så kom vi på en "smart" ide att ta en cykel och cykla hem till Borås. Cykla typ 1 kilometer sen var vi helt slut. Haha till slut fick vi tag i en kompis som kunde köra. Vad tänkte man med där lixom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0