sweden fucking rock.. student.

Godmooorgon, jag är inte riktigt människa än. Vaknade av att Mikaela ringde och väkte mig för en halvtimme sen och berätta lite roliga saker, eller läskiga, haha. Bra start på dagen.

Torsdag idag, igår började Sweden rock och det känns inte okej att inte vara där. Ungefär för exakt ett år sen hade jag världens bästa vecka nere i Sölvesborg. Fem dagar när man inte behövde tänka på någonting annat en vart ölen stog, hur undebart låter inte det lixom.

Nu ska jag ut på balkongenoch ta en morgoncigg och sen ska jag dra till stan och fixa lite till inför imorgon. Vem hade trott något annat en att jag skulle fixa det mest sista dagen lixom haha. Hoppas det kommer bli BÄST, så länge som man har väntat på IMORGON. Woooh, STUDENTEN IMON LIXOM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0