knalleland.

Står och steker våfflor just nu, och det går åt helvete. Jag och kök är verkligen ingen bra match, men jag försker i alla fall.

Efter skolan, som var en väldigt flummig tyska lektion, åkte jag till Knalleland och träffade Mikaela. Gick omkring och prata och kollade i affärer, kul som vanligt. :) Blev mest fönstershopping för min del men imon kan vi snacka money money igen och då blir det andra grejjer, har spanat in massa snygga stuffs. ;)
Sen käkade vi donken såklart, haha det börjar bli en tradition.
 

Kommentarer
Postat av: johanbliixt

bara jag som inte har ett våffel järn och kan äta våfflor idag ;O

2010-03-25 @ 22:23:36
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0