party weekend.

Söndag igen, har inte gått upp ur sängen på 4 timmar nu och inga planer på att göra det heller. Känns som det är friday , sunday everyday.

Väldigt dålig update det sista, har vait både lite här och var och vimmsat omkring dom senaste dagarna så har helt enkelt haft lite annat att tänka på en bloggen. I fredags drog jag in till stan lite impulsivt vid 11 och träffa Nicke Lund och Johanna. Som förövrigt har åkt till Norge i sex veckor nu, inte okej. Vi chilldrack lite och tog några öl på Tonic. Inte så mycket röjj kan man ju inte säga men Tonic känns som ett andra hem på något sätt haha, ett andra hem fast med massa alkohol och sköna människor.

Igår mötte jag upp Mikaela, Nicke och några andra brudar i stan så drog vi hem till mig och förfestade. Sen drog vi vidare till Sandared där de var lite party. Vissa människor pallar jag bara inte, först när vi kom till festen var de ganska många utlänningar där och utan att ens gå in och prata med dom så drog några av brudarna hem direkt. Pallar inte människor som är dömmande och inte kan vara öppna, nej diss på sånna. Alla på festen var faktiskt as snälla visade det sig sen. Haha blev ganska mkt 'pallar inte' i texten nu, men i alla fall sånt pallar jag inte.

We don´t leave te place, we do the place.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

we do the place! lätt, nej palla dra ;s

2010-03-29 @ 23:10:34
URL: http://meriikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0