happy hour.

Om man inte ens kan hälla juice i glaset utan att hälften kommer utanför måste man fortfarande vara full va? Ah jag tror det. 

Och så var det valborg igår om någon hade missat det. Valborgs kvällarna brukar alltid vara as ball, tror jag var i Varberg förra året. Eller igentligen minns jag inte det var bara en chansning. HELA Borås är ute och super, och det märks när blåljusen blinkar i stan.  

Går kvällen var inte en av dom bästa kanske, kunde slutat jäwligt mycket bättre men orkar inte bry mig. Det mesta är ganska kul idag. Tur att det bara var fredag igår så det finns en lördag kvar att festa, för det ska jag fanimej göra.

PUSSSCHAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0