oh bloody sunday

Okej, jag gillar Göteborg på alla sätt. Men vakna upp på en söndag lite utanför Götet, halvt bakis och veta att det är typ tusen mil hem känns förjäwligt.

Andra helgen i rad det blev utgång i Götet. Igår var vi på Karisma, var något glitter tema så det var bara att till att glittra sig med glittrig ögonskugga. Helt okej kväll med tjejerna. Träffade en polare jag inte har sett på jätte länge mitt i dimman, alltid lika roligt. Och så dansade vi med någon skådespelare från 'I taket lyser stjärnorna'. Kanske ska se den filmen snart.

Yeah yeah, nu ska jag käka Marabou polka och kolla film. Sugen på någon Disney film, Disney forever.
PUSSSCHAAAA  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0