you are the shit.

Gåradgen var jätte mysig och rolig. Drog hem till Johanna vid 5, satt på balkongen och rökte vattenpipa för första gången i 'sommar' Det var efterlängtat. Lite senare kom dom andra och då gick vi bort till grillplatsen, underbart sommarens första riktiga grillkväll. Fick festaste sommarkänslan. Sen blev det taxi till stan och krogen, TONIC så klart. Drog in en sväng med Jenta på Puls och snacka lite med sjöbo brudarna och sanna med men gick ut lika snabbt, eftersom Maskinen spelade på XoY så klart alla var där och schteekte lixom. Haha "hängde" lite i parken på vägen hem med Johanna och Jenta, så kom några killar förbi och Johanna säger något så båda börja skratta så vi häll på att dö i typ en kvart haha älskar våra cp ryck. Sen fick hon rädda mig från en utlänning som ABSOLUT ville att jag skulle gå in på Tonic igen när jag hade gått ut, han höll seriöst på att dra mig över staketet.

Det går braaaa nu. Allt kunde varit perfekt, om det inte varit för dig. Tågen som åker förbi påminner mig, låtar påminner mig, ALLTING påminner mig. No hard feelings, saknar bara så jäwla mycket. Kan inte lyssna på var dom säger, want to beliv ya so freakin bad. F.



Haha vaaad gör jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0