tisdag, suuul, redrama.

HELGEN:

Helgen var bra. Lugn fredag, och lite mera party lördag. Jag och Mikaela, alkohol, förfest hos Sam på Sjöbo, Puls, Torget.

Tänkte inte på dig en enda gång faktiskt... även om jag fortfarande gör det annars. Försöker vara ifrån blickarna påminner mig.   

IDAG:

Är jag ledig, kan berätta att det är underbart. Det är okej att jag sov till halv två idag, sova bort dagen och sen göra precis vad man känner för som jag inte hinner med så ofta längre. Vitamin water och morgoncigg i solen - check.



you left me in the coold, freezing to the bone
and when i needed you the moste you left me all alone
but nothing's done changed  , still the same thing

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0