you know how that saying goes about what happen in vegas.

Min stackars mobil har fått vara med om mycket. Imorses var jag och hämtade den i Skene. Förlåt att inte har bättre koll på dig älskade telefon, insåg hur mycket jag älskar dig när du var på rymmen.

FREDAGSKVÄLL/NATT:

Firade Linnea igår. Började förfesta klockan 6 hemma hos Nea med Carolina och Mea, med vårat förfestspel 'jag har aldrig' som vanligt.

Sen stack vi till GÖÖTET och Parken 'Sun Passion Night' tema. Hade massa solkrämer och grejer i väskan när jag öppnade den imorses. Spännande. Dom första timmarna med massa dans och dans och generösa killar var grymt kul, och svettigt. 

Sen spåra det lite. Finns folk till allt, bitches som tror att dom är lite bättre än alla andra, tattare osv. Men det löste sig helt okej tack vare att det även finns dom som ställer upp, för några dom inte ens hade behövt ställa upp för. Får en att vilka göra lika dant för andra.  

LÖRDAGNATT/KVÄLL: 

Och nu så kör vi igen. Gör det vi gör bäst. I b-Borås. Beer - in. Reality - out.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0